mandag 7. mars 2011

Endelig online

Sannheten er den at jeg allerede har vært online nesten en uke, men her i kina betyr ikke online det samme som i andre deler av verden. Sider som facebook og blogspot er blokket av staten og for å kunne gå forbi endel brannmurer så trengs det litt lurumlei programmer. Heldigvis har jeg en utrolig ærlig webdesign lærer som tipset meg om hvilke programmer jeg behøvde. Og vips, så var jeg tilbake i det sosiale forum. Utrolig godt å være tilbake :)

Jeg har nå vært i Shanghai i en uke og tre dager. Det er en utrolig spennende by med mange mennesker og mye lyd. Det som har overrasket meg aller mest er arkitekturen i byen. Jeg trodde Shanghai bare bestod av gigantiske skyskrapere stablett tett på tett. Så klart består størstedelen av Shanghais byggninger av skyskrapere, men innimellom, og i blant på de rareste steder finns det kjempe søte, gamle bygg.




























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar