mandag 21. mars 2011

Jeg savner.......


Etter en kjempe koselig middag hjemme hos Angelica og hennes man Paul fant jeg meg selv i baksete av en taxi. Alle som har tatt taxi i Shanghai vet at en reise som tok fem minutter i går kan ta tjue minutter i dag...!! Og i kjedsomhet begynte jeg å bla i gamle bilder på mobilen og fant mange jeg ikke har sett på lenge. Plutselig ble jeg veldig påmint om alt og alle jeg savner så mye hjemme!

Ps. Selv om du ikke er med på savnet listen betyr det ikke at jeg ikke savner deg!!! =)



Tjukken min !!!

Min sykkel

Mamma og pappa

Stockholm kl 07:00 på morgenen


AAnn-Kristine snuppa mi !!!

Macka med ALT !!!!!


Roligt på jobbet (en gammel melding jeg og Karin sendte til Hedlunskan) Kärlek :)


Våren i Stockholm

Henge med verdens beste søskenbarn


Sy söderpåsen med Karin



2 kommentarer:

  1. Ha Ha HA HA, savner deg også tjukka mi..

    <3 svettis nr et :-D

    SvarSlett
  2. Åååå, kooosligte bloggposten jeg har lest på lenge :D
    Stoooor klem.

    SvarSlett