onsdag 23. mars 2011

Endelig yoga

Endelig fant jeg et yoga senter som passet for meg. Jeg ble tipset av Angelica, en tysk jente i min web-design klasse. I dag var min andre gang der, og jeg kan love dere jeg ble svett. Fra mine kurs i Stockholm har jeg lært å ta det rolig, ikke presse kroppen for mye og være tålmodig med alle bevegelser. Her er det ikke helt sånn!!. Jeg ble slengt rett ut i det og havnet desverre mellom to sterke men. Noen av dere har kanskje hørt om hunden, hvilket er utrolig styrkekrevende og skal egentlig skal være en hvileposisjon. Når man er nybegynner (hvilket jeg er!!!) er det absolut ingen hvileposisjon, men ren tortur! Men i dag, som kvinne mellom to men våget jeg ikke å lytte til kroppen og ta det med ro. Jeg skulle vise at vi kvinner er like sterke som menn (jeg følte et ekstra høyt press etter besøket på Hooters i går!!) Jeg klarte meg nesten, men under siste solhilsen ble jeg nødt til å kaste inn håndkledet og legge meg flat på matta. Men jeg lover, neste gang.....!!!!!


Ashtanga læreren. Hun ser søt og snill ut, men jeg lover, hun er beinhard!!!


Bilder fra senteret, utrolig avslappende


De har en veldig ok hjemme side med mye informasjon om yoga for de av dere som er intresserte =) www.yogaspace.cn

ps, de tilbyr til og med masasje, koster så klart ingenting (nesten!!!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar