tirsdag 22. mars 2011

Hooters...

I går inviterte Melissa meg med for å se når hennes samboer konkurrerte i dart. De fleste av dere har hørt om Hooters og vet hva "hovedingrediensen" er!
Jeg innrømme at rødstrømpen i meg protesterte høylytt (helt stille inni meg såklart!!) når jentene ble beordret til å danse bordet. Men det var en opplevelse, og kan jeg krysse det av listen over ting jeg aldrig trodde jeg skulle se. Jeg tror ikke dette kommer til å bli det nye favoritt henget, men som sagt, morsomt å oppleve.




Menyen var av det amrikanske slaget, hvilket betyr at alt var fritert!!!


Melissa

Jentene danser på bordet !!!







1 kommentar:

  1. Ha ha ha, fantastisk.. du får ta meg med ditt når jeg kommer på besök :)

    ps: hvordan var maten, og hvordan gikk det i dart konkuransen??


    skinny p ;o)

    SvarSlett