torsdag 10. mars 2011

LURT !!!!!


Jeg vet ikke hva jeg forventet meg da jeg steg inn i Fenshine Fashio & Accessories.
Kjøpesenteret består av hundrevis av små boder som selger alt fra elektriske saker til smykker og vesker. Jeg var skeptisk da jeg gikk inn og var klar for seriøs pruting.



Fornøyd var jeg da jeg hadde prutet denne nydelige kjolen fra 1200 til 450!! Men lykken varte ikke lengre. Vel hjemme ser jeg at underkjolen er sydd på vranga og på den orginale prislappen står det 680:- Men men, jeg får fikse den når jeg kommer hjem. Fin er den i alle fall !!!!!


I en gate litt lengre opp fant jeg en fantastisk international bokbutikk. På toppen var det bare design bøker. Jeg kunne ikke dy meg. Ble tre fine bøler om ilustrasjon, grafisk design og photoshop.
I butikken ved siden av fant jeg også disse tusjene som er perfekt å farge med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar