mandag 2. mai 2011

Kos i hjemmet

Nå har det gått to måneder i Shanghai og jeg begynner å kjenne savnet til alle der hjemme. Jeg bestemte meg derfor for å printe litt bilder og henge opp rundt om i leiligheten. Heldigvis hadde jeg med meg harddisken med alle gamle bilder så jeg kunne dykke dypt i arkivet og hente fram de beste av de beste =) Og vips... En mye koseligere leilighet.



Hjørnet ved skrivebordet var grått og kjedelig, men nå er det koseplass nr en.


Jeg husker ikke om det var Pål eller jeg som tok disse fine bildene i sommer under den årlige grilldagen på hytta til tante Solveig, men hvilke fantastiske motiver hva???

Og over sengen satt to spikre og bare ventet på et oppheng!!!


Favoritt bilde nr en !!!!!!!! Savner deg stort Ann-Kristine =)


Kjøleskapet trengte også litt finemang decor !!!



Stor klem til alle der hjemme som jeg savner sååååååååå mye !!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar